DENGAN CARA AKU!!!

Assalamualaikum uols :)

New Layout again!!


Pada 8 Mac 2014 di mana pesawat Mas telah hilang...Hilang kat mana?? entah... aku pon tak tahu...cuma nak cakap ckit dok pung pang, pung pang pasal pesawat hilang nie kan...IT makin canggih berita cepat je tersebar luas, mcm2 boleh b'laku, smpai ke hari nie (16 Mac 2014) pesawat masih tak jumpa.. Berita paling cepat keluar adalah di Facebook (muka buku tu la) aku cam biasa tiap-tiap hari aku online, (tapi tak penah nak post sal pesawat nie kalau post pon benda merepak dan merabang je huhu...) minggu nie penuh gan cerita pesawat nie je, aku pon tak lupa suka menbaca je apa yang orng post.. Doakan satu masa nnti benda nie akan b'akhir In Shaa Allah kita berdoa je.. cuma ckit je nk ckp kalau hilangnya pesawat dari mata kita di sbab ape jua sekalipon kite trus b'doa but bukan doa di hujung jari (tulis di facebook sbb nie je yng laman sosial yng ektif secra mluas skrang)  tpi dengan secara betulnya Ambik air sembayang and b'sujud di tikar sembayang dengan mengadap ilahi ( Allah s.w.t) dan b'doa dengan cara nie baru betul (aku pon bukan la sempurna) nie tak dok dpan skrin n jari mnekan keybord (Ya Allah..bla...bla..bla...)  cara doa cam gini btul ke??...ayat doa tu dah betul tpi cranya tak betul...huiiii panjang lak aku membebel apa-apa pon #prayforMH370 ok :) dah-dah stop sal nie jap ya..entry nie untk bnda lain huhuhu...

Pada 8 Mac 2014 sebnarnya nak cakap tarikh aku mula mendesign layout baru for my blog nape tarikh nie??..sedangkan design yng sbelum nie baru je aku tukar (biasa la aku jenis suka mnukar dlm keadaan aku gah serabut hahaha ~bila aku nak kluar n nak bcerita xdew orng nak lyan so nie jew yng mmpu aku luahkan dengan cara aku~.. serabut ke aku?? apa-apa pon tak boleh..) runting time design.. Idea mmg myurah kalau time ada masalh..

Balik kerja mmg terasa t'kejar-kejar nak siapkan benda nie mmg xsited nak siapkan (dalam satu minggu baru dapat siapkan).. Tdo pon xtentu msa kadang-kadang hampir kul 12.30 pgi (hari bekerja bila time kat ofis aku mula ngtok cz tak ckup tdo hahaha..)zzZZZZ....  Walaupon aku bukanlah sepandai blogger lain tapi aku cuba usaha sndiri n hsil untuk kepuasan dri..(nasib baik time study dlu aku ada bljar code HTML boleh la nak kata pro xdew la, apa-apa pon kita belajar ok ).. Siap design smua hampir dalam pukul 2pagi semalam (almaklumla hari ahad cuti tdo lmbat pon takpe)


Tadaaaa...ini  la hasilnya nampak cam hidup tak (hidup la sgat smbil wat gaya tgan kat bahu n mata juling ke ats~tgah tiru la tu kan hahaha)... Alhamdulillah design dah makin ok cz tiap-tiap hari aku dok main gan design untuk custmer so nie la hsilnya...

Nampak tak time tu dlm beberapa mnit lgi nak pkul 2 pagi..usha tangga kejayaan ~


Take note..bila aku mmerlukan.. aku mmg suka smbunyikan rahsia bila aku buntu aku ingin berbicara mergerti kah kamu??


nie dunia code HTML aku.. (naik berbulu mata aku tgok code dlm mggu nie)


Ambik air sembayang and b'sujud di tikar sembayang dengan mengadap ilahi ( Allah s.w.t) dan b'doa hanya Tuhan saja yng tahu ...



JANGAN LUPA LIKE FANPAGE LINDA
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment