NO SURPRISE PARTY

Assalamualaikum uols :)

huii...huiii...dah nak msuk bulan 12 rupanye..(sblum bulan 12 aku mnaip x boleh nak post awl2x nti die tau lak..) :)

Mataku akhirnye jatuh pada kotak hadiah di hadapanku untk kesekian kalinya (hdiah dah beli awal2x lgi n dah siap balut pon)..Psoalannye sekarang, bgaimana aku hndak berikan hdiah ini kepadanye...Di dlm hati nak wat kjutan, Aduhhhh tak boleh, tak boleh...aku nie bukan pdai nak wat kjutan...so aku b'serdahana jew la, dah jmpa nti aku bgi la..



#throwback
"Sayang nak ape thun nie???" ~on the way anta aku blik... dalam ati aku hrap ckp ar mcm nie "Sya just nak syng jew" bru la ati aku b'bunga ckit hehehe.."xnak ape2 pon" tu jew..last2x tnye aku blik "syng lak nk ape"...jwapan aku "entah la orng nk bgi sya ambik jew, x bgi pon sya x ksah asalkn awk syng sya jew" Kuiii, kuiii jiwangnye....Tpi hakikatnye mmg mcm tu la.."Sya bagi coklat la"..."oh ok jew tpi cpat abis la jwabnye..Ape la ko mrpek nie linda bla, bla, bla...............


Pada thun ini aku x thu nak belikan ape untknye...Sibuk dok tnye pndpat kwan2x laki..last2x aku ikut kte ati jew..Ikutkn ati aku nak belikan yng bkaitan dengan kjayanye skrang tpi aku msih x mmpu...Cuba dok search dalam laman web last2x mcm suka jew, mcm suka jew kat dalm stu lman web nie HIJRA TIMEPIECE.. Now aku belikan die jam tangan tawaf coz jam nie aku tengok unik sgat wlaupon die simple...Bak aku kte unik tu coz putaran jam die terbalik ia mgikut putaran tawaf tu yng tblik tu..
(Bak kate kwan sekerja klu nak msuk dewan peperiksaan xboleh pkai jam nie karang tersilap tgok jam lak)hahaha...xdew la smpai cam tu sklikan hehehe...

Copy gmbar time SALE lak..Time aku beli xdew sale ermmm sob3x..xpe la aku x ksah pon sbnarnye...
aku beli bulan 11 time copy pic nie dah bulan 12..tpi nsib baik gak x bli blan 12 cz yng aku suka tu
dah SOLD OUT sian.. nsib baik aku beli awal2x..

Okey now aku tpkir die pkai ke x klu aku bgi bnde nie...pkai x, pkai x, pkai x ermmmm... mntak2 die pkai la..npe aku msti pkir cam tu coz die nie bkan jnis suka pkai brang2x mcm nie..die suka bwak dri die jew..~hope syg pkai la ya...

.......Hadiah mmg trlmbat la aku bagi cz kne tggu hujung mggu bru dpt jmpa die....

Malam sblum 4/12..
tpat jam 12 mlm aku mmpu wish jew..nak bgi ucapan pjang aku x pndai so nie jew aku ucap

"Awak yang gah baca text nie....
sya sbnarnye nak wish birthday kat awk..
but btul ke tarikh ari nie...
buat2 lupa lak.. 
sya nak ucapkn slmat hri lahir kat awk..
hope awk happy sentiasa..
sowi xdew hdiah thun nie hehehe.."

"Semoga bahagiamu selalu menjadi bahagiaku.."   



Dia la kawan... Dia la teman...Dia la cinta htiku and dia la Bf..
no wonder la ku cintai kamu sorang.. feeling love.. hehehe....



JANGAN LUPA LIKE FANPAGE LINDA
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment