JIWA MERONTA .:: 27 May 2013 ::.


Assalamualaikum...



Hari pertama di msuk kan ke dalam wad di hospital kajang...
ksian anak buah mama teh nie sakit aku hanye mmpu mlihat..mama teh sntiasa doakn adiq sihat nti boleh bgurau bla blik umah nti..cayok2!! nti msti boleh nye...





hari ke-2 dapt brita dri kakak kte adiq kne pkai oksigen alahai ciannye die..sbaq ya syng..khbarnye phak hospital beri obat smpai over duse cian bdak nie die x tau pape..ape jnis doctor lew nie..doctor pkai sjil ape ya smpai x pndai nk bgi ubat kt bdak kcik nie..aku lhat die kletihan stiap ari aku pi..


hari k'tiga aku tulis blog nie...mama teh rndu kat adiq, rndu sgat2..bila adiq kat umah klu mama teh bkak pintu bilik  adiq sllu mrangkat ke blik mama teh n sllu sepahkn blik mama teh, bila adiq kat hspital asa snyi lak xde glak tawa adiq n adiq xdew nk msuk dlam blik mama teh ya la adiqkn duk kat hospital..adiq farish cpat smbuh ya..i miss u so much..

tiap ptang lpas blik kje aku sntiasa pi kt hospital smata2 nk tgok adiq..mama teh harap adiq cpat smbuh n cergas sntiasa ok..hope everything be okey...
dah dpt blik jgn nkal2 n jgn cba nk sepahkn blik mama teh agi ya..



JANGAN LUPA LIKE FANPAGE LINDA
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment