S'PETANG B'SAMA KAWAN .:: 27 April 2013 ::.



Assalamualaikum...


Taman Cempaka bangi

for today me and friend pi jogging dkat Taman Cempaka bangi..Ada ksah disebliknye..aku sggup beli kasut utk pi jogging biasa lew ksut lama dah rosak..cari pnye cari nie ah aku dapt cntik x?? yang tak tahan collor pink tu..aku nie bkan mnat pink pon tpi ok jew asal leh pkai hehehe..nak kate mhal xdew lew tpi asal leh pkai jew x gtu...dah siap plih ksut aku tggu nk byar tiba2 aku trpdang satu shoes nie comel sgat sweet giler la yng tak tahan warna pink jgak aduh dua-dua pink jgak tapi lagi tak tahan aku ambik n beli jew biasa lew brang cntik kan..jnis aku x tggu lama klu asa ska trus jew ambik n beli nie la prgai aku senang dan mudah ~ My shoes..

Sebelum jogging biasa lew b'gambar dlu..ini lew lagak kami..Jogging pnye jogging x sampai 1 raung aku dah pancit biasa lew dah lma x senaman hahaha..Aku gan Aina just jogging 1 raung jew cz ari dah gelap dalm kul 7 lbih gtu..pnas gak lew bdan aku (b'peluh) hehehe..

After Jogging..
b'gambar bsama kasut baru lak...Ngade2 btul kami nie kan..xdew gambar xdew cerita btul x??
x kisah lew korang nk ckp ape pon..pduli ape aku huhuhu :)

Matahari t'benam
Aku mmg suka dengan landskap..sbelum blik nampak lak mtehari trbenam perrrhh cantik sngat ape agi aku snap lew wat knangan...cntik kan... :) love it sun light..




JANGAN LUPA LIKE FANPAGE LINDA
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment